Πολιτική Ακύρωσης και Επιστροφών

Η PrintIt.gr καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την παροχή ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών εκτύπωσης, όπως επαγγελματικές κάρτες, προσκλητήρια και αφίσες, τα οποία συνήθως είναι εξατομικευμένα και κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κάθε πελάτη. Λόγω της φύσης αυτών των προϊόντων, οι ακυρώσεις και οι επιστροφές υπόκεινται στους παρακάτω όρους:

1. Ακύρωση Παραγγελίας

  • Χρόνος Ακύρωσης: Οι παραγγελίες μπορούν να ακυρωθούν εφόσον η διαδικασία εκτύπωσης δεν έχει ξεκινήσει. Για να διαπιστωθεί η δυνατότητα ακύρωσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας μόλις διαπιστώσετε την ανάγκη για ακύρωση.
  • Επιστροφή Χρημάτων: Σε περίπτωση έγκαιρης ακύρωσης, θα γίνει πλήρης επιστροφή του ποσού που καταβλήθηκε, ανάλογα με τον αρχικό τρόπο πληρωμής.

2. Επιστροφές και Αντικαταστάσεις

Λόγω της εξατομικευμένης φύσης των προϊόντων μας, επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στις εξής περιπτώσεις:

  • Ελαττωματικά ή Λανθασμένα Προϊόντα: Εάν το προϊόν που παραλάβατε περιέχει κατασκευαστικά ελαττώματα ή σφάλματα εκτύπωσης που προκλήθηκαν από την πλευρά μας, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων.
  • Περίοδος Δήλωσης Ελαττωμάτων: Παρακαλούμε αναφέρετε οποιοδήποτε πρόβλημα στο προϊόν εντός 14 ημερών από την παραλαβή. Μετά την παρέλευση της περιόδου αυτής, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί το αίτημα επιστροφής ή αντικατάστασης.

3. Διαδικασία Επιστροφής

Για την ταχύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτησή σας:

  • Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@printit.gr ή μέσω του τηλεφώνου 210 9953463, αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας και τον λόγο της επιστροφής.
  • Εάν το αίτημά σας αφορά την αντικατάσταση του προϊόντος, θα σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος και θα προχωρήσουμε στην παραγωγή νέου χωρίς επιπλέον χρέωση.

4. Επιστροφή Χρημάτων

  • Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την έγκριση του αιτήματος επιστροφής και θα γίνει με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε κατά την αρχική αγορά.
  • Σημειώνεται ότι τυχόν έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται εκτός εάν πρόκειται για λάθος της εταιρείας.

5. Επικοινωνία

Για οποιοδήποτε θέμα σχετίζεται με ακυρώσεις και επιστροφές, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο info@printit.gr